cik yatie

cik yatie
cik yatie jamil 0_o

Wednesday 10 September 2014

CABARAN 30 HARI : HARI 5 * 3 PERKARA YANG INGIN ANDA KATAKAN KEPADA BEKAS KEKASIH




biar gambar berbicara
cabaran yang agak menarik actually . . tapi kenapa 3 perkara ja . . banyak nie yang cik yatie nak katakan kepada bekas kekasih cik yatie lol . .

okey yang PERTAMA yang ingin cik yatie katakan terima kasih sebab pernah muncul dan hilang begitu saja dalam hidup cik yatie . . kemunculan awak dalam hidup saya membuat saya bahagia tap kehilangan awak dalam hidup saya lebih membahagiakan saya sebab ALLAH hadirkan insan yang lebih menyayangi , mencintai dan menghargai saya .

yang KEDUA halalkan segala makan minum saya . . maafkan segala kesilapan saya . . maaf diatas kekurangan yang ada pada diri saya . .awak kena faham kat dunia nie xda manusia yang sempurna . .saya bersyukur sangat awak dah pergi jauh dari hidup saya . . saya pun dah maafkan segala kesilapan awak . . sedangkan NABI  memaafkan umatnya . . saya hanya manusia biasa xkan xnak maafkan walaupun saya sakit hatikan . forgive and forget . .

yang KETIGA . . saya tahu awak ada paras rupa . . but you must remember what goes around will come around . . janganlah permainkan hati perempuan lagi . . awak hebat bagi saya sebab boleh cintakan banyak perempuan dalam satu masa . . tapi awak ingat perempuan suka!!!!!! WANITA MANAKAH SANGGUP BERKONGSI KASIH ???? saya harap sangat awak berubah . . i hope your relationship until jannah with your gf now . . jaga gf awak elok2 sebab saya pun sayangkan gf awak sebab tu saya lepaskan awak untuk dia . .


psttttt : saya lebih bahagia tanpa awak sebab ada insan yang lebih menghargai saya sekarang ;-)


No comments:

Post a Comment